Regularny wyciek płynu chłodzącego co 240km

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Miodas
    Classic
    • 2015
    • 4

    Regularny wyciek płynu chłodzącego co 240km

    Ketiuz,

    sporo osób mnie nastraszyło, że przesadzam, że 17 to i tak za dużo - powiem tak: GUZIK PRAWDA. Po zastanowieniu doszedłem do wniosku, że przesadzają - bo drogi mamy bardzo dobre, dziur jest mało.

    Po mieście coś tam słychać, ale ja auto brałem po to, aby był komfort jazdy na trasie - po mieście i tak jeździsz wolno. Poza tym auto na 18 jest niżej osadzone, więc automatycznie lepiej trzyma się drogi.

    No i te 18 antracyty ... w stosunku do oryginalnych felg 17" wyglądają obłędnie - trzeba je zobaczyć w realu, bo na wielu zdjęciach wyglądają one na zbyt ciemne. A w realu jak są czyste to autko prezentuje się super - uważam, że np. czarne nie pasują do tego auta (w moim kolorze).
  • 2mirAS
    Classic
    • 2013
    • 7

    #2
    Regularny wyciek płynu chłodzącego co 240km

    Samochód nie kopci przy odpalaniu na zimnym silniku. Zbiornik wyrównawczy wymieniłem na nowy, korek też.Przewody i chłodnica sprawdzone. Olej czysty, a płyn sukcesywnie ubywa (średnio co 240km)
    2mirAS

    Komentarz

    • aniol
      RS
      • 2012
      • 5228
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      2mirAS, A sprawdzałeś pod zbiorniczkiem z tyłu czy nie masz mokro :?: Może czy wyciskać płyn przez kruciec w zbiorniczku który jest od strony podszybia.Ja tak miałem jak mi padła uszczelka pod głowicą.
      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
      Pozdrawiam ANIOL

      Komentarz

      • 2mirAS
        Classic
        • 2013
        • 7

        #4
        A są jeszcze inne czynniki mogące świadczyć o zużytej uszczelce pod głowicą?
        2mirAS

        Komentarz

        • jacki64
          Drive
          • 2010
          • 82
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Sprawdź obecność CO2 w zbiorniczku wyrównawczym. Każdy "szanujący się" warsztat powinien mieć przrząd do zbadania tego. Przerabiałem to przed wakacjami. Płynu ubywało mi tylko przy ostrej jeździe na autostradzie. Wywalało go przez zbiorniczek i mokro było na podłużnicy. Po wymianie uszczelki pod głowicą problem z głowy. Korzystając z okazji wyczyściłem(zaślepiłem) EGR, kolektor dolotowy i wymieniłem uszczelniacze zaworów.

          Komentarz

          • 2mirAS
            Classic
            • 2013
            • 7

            #6
            Dzięki za podpowiedzi. Dziś zrobiłem próbę szczelności głowicy. Niestety CO2 obecne w zbiorniku wyrównawczym. Naprawa wyceniona na ok.2000 (powiedzieli, że po każdym zdjęciu głowicy trzeba ją 'splanować'.) Czy to prawda i czy to dużo za naprawę?
            2mirAS

            Komentarz

            • jacki64
              Drive
              • 2010
              • 82
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              Strasznie drogo. Ja zapłaciłem 550 zł za robociznę i części ( uszczelka pod głowicę, uszczelki kolektorów, uszczelniacze zaworowe) + 170 za olej Motul i filtr. Oczywiście głowica była planowana w cenie usługi. W najdroższym warsztacie wołali 1300 zł i chcieli abym zostawił auto na tydzień. Mnie kosztowało jw, robota na dwa dni.

              Komentarz

              • aniol
                RS
                • 2012
                • 5228
                • Octavia I combi (1U5)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                U mnie w ASV wyszło 1600zł.Wymiana uszczelki(jakaś porządna za 120zł),uszczelniacze,planowanie głowicy+rozebranie,czyszczenie turbiny i coś tam wymienili.Turbina była oddana przez mechanika do warsztatu zajmującym sie turbinami.Mechanik to mający bardzo dobrą renome warsztat zajmujący się autami tylko grupyVAG.
                Acha jeszcze był czyszczony zawór EGR.
                http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                Pozdrawiam ANIOL

                Komentarz

                • edo25
                  Classic
                  • 2014
                  • 7

                  #9
                  Króciec

                  Komentarz

                  • pekool
                    Rider
                    • 2012
                    • 321
                    • Octavia I combi (1U5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                    #10
                    objawy wskazuja na upg, wycieku nie widac bo pewnie przez wydech razem ze spalinami lei w atmowsfere...
                    aniol, duzo zaplaciles za wymiane upg, ja u siebie tez robilem i mnie to kosztowalo 950pln
                    pekool

                    Komentarz

                    • aniol
                      RS
                      • 2012
                      • 5228
                      • Octavia I combi (1U5)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                      #11
                      pekool, Dwa posty wyżej przeczytaj.
                      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                      Pozdrawiam ANIOL

                      Komentarz

                      • pekool
                        Rider
                        • 2012
                        • 321
                        • Octavia I combi (1U5)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                        #12
                        jak sie ma znajomego mechanika to da rade jeszcze taniej :diabelski_usmiech
                        pekool

                        Komentarz

                        • igor33c
                          Ambiente
                          • 2010
                          • 115
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                          #13
                          Ja mam jeszcze ciekawszą sytuację , płynu chłodniczego ubywa, ale tylko i wyłącznie 400 ml jednorazowo i tylko w zimę tak mniej więcej jak temperatura spada poniżej 5 stopni. Czyli jak napełnię zbiorniczek wyrównawczy to po kilku godzinach 400 ml płynu nie ma, jest tylko trochę na dole zbiorniczka (płynu ubywa tylko ze zbiorniczka jednym słowem i ani ml więcej) Oczywiście kilku fachowców już sprawdzało i wycieków brak :/ Co myślicie ?

                          Komentarz

                          Pracuję...